Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Dålig uppdatering..

Publicerad 2010-08-23 23:15:33 i Film och skådisar,

från min sida.. Hinner inte riktigt med just nu..
Vad har hänt i nöjesvärlden idag då??
Jo, Stephen Moyer och Anna Paquin har gift sig. Inget märkvärdigt så, men jag vill bara poängtera att jag gillar deras avslappnande stil. Efter vigseln så sprang ett gäng ner till havet och doppade sig, även den äkte maken. Sånt gillar vi. Behöver inte vara stelt och extravagant! Bada vettja efter "I do"!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela