Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Hilary Duff och Megan Fox

Publicerad 2010-08-11 20:11:12 i Film och skådisar,

är två mycket unga stjärnor som tydligen, enligt rykten, redan nu använder botox (!!!!!).. Varför, är den enda fråga jag kan tänka på.
De är ju typ 22 år, har man ens rynkor då?? Megan Fox senaste bilder tyder på någon som har gjort en hel del skönhetsoperationer. Tycker inte att hon är speciellt snygg (jag är inte vackrare själv haha) nu. Hon ser plastig och scary ut.
Hilary Duff som har ett sockersött utseende ska tydligen vara helt manisk på att se perfekt ut inför sitt bröllop och enligt medier använder hon redan botox, och tränar som en galning.
Varför denna hysteri inför ens bröllopsdag?? Klart jag oxå vill vara snygg om jag gifter mig, men come on!!!
Nä du.. Världen kan vara en skrämmande plats att försöka vara snygg på hahaha..


Ok att bilderna är retuscherade, men Megan Fox ser otroligt opererad ut! Kolla på gamla bilder och jämför med denna.

 

 

Kommentarer

Postat av: m a ti ld a

Publicerad 2010-08-11 23:20:47

sv' okej.. låter helt grymt ju :D vill också backpacka.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela