Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

God morgon god morgon!!!

Publicerad 2010-12-08 09:00:42 i Privat,

Det är svinkallt ute och jag känner att jag får äta upp mina ord om att vintern är min favorit årstid!
Ja det är den fortfarande, men jag vill ha typ -10 grader, massor av snö o solsken. Inte f-n vill jag ha -25 och uppåt eller neråt eller vad man nu ska kalla det hehe..
Idag är det sändningsdags på kanalen. Kommer nog inte ha så mycket att göra förutom lite speakerröster o sånt. Men jag trivs så bra här, så det gör inget. Bara jag kan vara till någon sorts hjälp här =)
Ha en fortsatt bra dag!!!!
Ciaooo!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela