Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Hola!!!

Publicerad 2010-12-03 15:15:27 i Privat,

Nu ska jag strax dra hemåt!! Får sluta lite tidigare idag för att jag ska iväg på ett kalas. Väldigt snällt av min kära handledare! Har nog världens bästa praktikplats :D
Ska ni göra något speciellt i helgen?? Min partytarm (eehhh eeeuuuwww, anyway..) börjar göra sig påmind, så jag kanske hänger på gänget som drar ut imorn. Vi får se!!
Ha det gött ikväll i alla fall på ert fredagsmyyyyyyyyyyyyyyyyyyys!
Ciao!!

Kommentarer

Postat av: Artan

Publicerad 2010-12-03 16:50:06

vad ska du göra nu i helgen då? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela