Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Tangled (Trassel)

Publicerad 2010-12-17 11:20:09 i Film och skådisar,

Är en film jag vill se. Gillar dessa nya tecknade filmer med lite mer vuxenhumor, typ Shrek etc. MEN då måste jag se dem med engelskt tal!! Hujeda mig att se dem med svenskt tal då vissa skämt inte går att översätta!!
(Men gamla klassiker som Lejonkungen, Skönheten o Odjuret, Törnrosa etc etc går bra hehe)

Iaf nu kommer Tangled eller Trassel som den heter på svenska. Den är baserad på den gamla sagan om Rapunzel och verkar HEEEELT ok :) Med röster från bland andra (engelskt tal såklart hehe): Zachary Levi (Chuck) och Mandy Moore (A walk to remember)

Check the trailer out!



Kommentarer

Postat av: Charlene

Publicerad 2010-12-18 12:22:26

Jag blir aldrig för gammal för tecknat :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela