Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Festival för hela slanten

Publicerad 2010-07-16 14:07:07 i Film och skådisar,

är det som gäller för mig denna helg, därav den dåliga uppdateringen.
Jag är nämligen på Arvika-festivalen!
Igår såg jag Robyn, som va grym, Regina Spector, va lika söt som vanligt och KENT som gjorde sitt fast jag önskade liiite fler gamla hits. De spelade typ en disco version av låten "Dom andra" vilket ändå gjorde mig liiite nöjdare hehe
Idag har jag inga "måsten" konserter men imorn då det utlovas sk*t-väder =( så blir det Volbeat för HELA slanten!!! Även Teddybears men Volbeat is the shit!
Peace!

Kommentarer

Postat av: HANNAH HALE

Publicerad 2010-07-17 19:45:51

Hoppas du har det asnice där borta :)

Postat av: Rebecca

Publicerad 2010-07-18 04:55:22

sv: ja det är riktigt hemskt att någon kan utsätta ett litet barn för nåt sånt! Hjärtlös typ.. :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela