Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Gäääsp..

Publicerad 2010-07-18 21:10:14 i Film och skådisar,

Är väldigt seg nu efter helgens rockstjärneliv jag har levt =)
Men i alla fall så jag blir mer och mer sugen på att se Inception (Iofs så har jag redan antytt att jag SKA se den). Jag älskar ju som sagt Leo Di Caprio och denna film har fått bra recensioner plus att den går riktigt bra!! I USA då, har snaaaart premiär i Sve. Och det är tydligen ett rekord för Leo själv nu. Denna film är den film som har spelat in mest pengar på själva "öppnandet" av alla hans filmer.
Hmm, förstod ni vad jag menade där?? Hahaha
Om inte läs här: Shockya.com

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela