Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Bejaka sin ensamhet..

Publicerad 2010-06-04 00:12:26 i Film och skådisar,

Kollade precis på ett Sex and the City avsnitt där Carrie hamnar på framsidan med ett foto som inte är i hennes bästa vinkel eller ja... Hon ser ganska grådaskig ut, mörka ringar runt ögonen, röker en cigg.. Iaf handlar det delvis om att våga vara ensam o gilla det. Och på slutet av avsnittet så "vågar" Carrie ta ett glas vin själv på en uteservering.
Jag vill bara tala om att jag älskar sånt! Jag älskar att göra saker på egen hand! Det där med att ta en fika själv o bara sitta o titta på folk. Me like! Visst, det finns inget roligare att sitta i skvallra med sina vänner, men det är sååå skönt att bara vara med sig själv ibland! En av anledningarna till att jag älskar storstäder hehe fast iofs.. Gå ut i skogen är rätt nice det med hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela