Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Dagens citat!

Publicerad 2010-06-06 19:09:54 i Dagens citat,

Jack: This is crazy.
Rose: I know. It doesn't make any sense. That's why I trust it.

Easy peasy, eller hur?! Klart det är från Titanic. Kommer så väl ihåg första gången jag såg den på bio. Jag vart helt kär. O såg den antagligen ca 6 ggr på bio hahaha.. Första gången dock gick jag inte för att se kärlekshistorien utan för faktat. Ända sen barnsben så har jag av någon underlig anledning varit väldigt fascinerad om Titanic, och läste allt jag fick tag i om det otursförföljda skeppet.


Aaawwww..... hehe

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela