Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Dagens citat!!

Publicerad 2010-06-08 20:42:21 i Dagens citat,

Jack: Tell me again Harry, why did I take this job?
Harry Temple: Oh come on, thirty more years of this, you get a tiny pension and a cheap gold watch.
Jack: Cool.


Ja, kanske inte klockrent citat idag. Men från en, i mitt tycke, riktigt bra rulle =) nämligen:
Speed.
Sandra Bullocks stora genombrott.

 

Kommentarer

Postat av: josefina

Publicerad 2010-06-10 16:57:06

Älskar Speed, Keanu Reeves är ju så snygg, synd att han int eär med i andra filmen:/

Postat av: Linnea ♥

Publicerad 2010-06-10 16:58:50

Åh jag älskar speed den filmen äger

och jag håller med jossan (josefin) Keanu Reeves

är skit snygg haha ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela