Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Kristen = Lisbeth Salander..

Publicerad 2010-06-14 17:34:28 i Film och skådisar,

Det verkar som om ryktet att Kristen Stewart är en av huvudkandidaterna att spela Lisbeth Salander, växer sig starkare.
Utseendemässigt och beteendemässigt (då menar jag när hon spelar en trumpen Bella.) så passar hon. Men kvalitén som skådis räcker inte. Jag är en av dom som har svårt att se hennes kapacitet som skådespelerska. Jag tycker inte att hon är bra. Varje gång jag kollar på Twilight-filmerna så stör jag mig så på att hon pustar ut efter varenda j-vla mening!!
"Edward, I love you, puhhh!"
"You're a vampire, puhhhh!"
"Jacob bla bla bla, puhhh!"

Carey Mulligan däremot vore ett bra val. Duktig och passar även hon utseendemässigt ( + när hon får svart hår o svart smink = ännu bättre.), liten och slank hon med.

Vad tycker ni??

 

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2010-06-14 22:41:58

Men hon kan ju inte vara lisbeth! Hon kommer ju stöna sönder karaktären...



Jag springer 4,8km med blandat resultat. Rekordet är 30min, men det ska bli 25min efter sommaren.



Klart det blir fest snart igen. Ska kolla mitt schema och sen blir det fest planering på Fagotten =D

Postat av: Patrikmarlen

Publicerad 2010-12-14 08:15:23

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela