Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Dagens citat + snart är det dags..

Publicerad 2010-05-20 19:22:18 i Dagens citat,

för Sex and the city 2!!! Ska bli kul att se den, men ni vet kanske att Aidan dyker upp. Han är med i trailern innan någon anklagar mig för "spoilers" =)
Jag hoppas innerligt att de inte gör något triangeldrama av det där. Blir bara tjatigt!
Jag är ju Samantha-fan och har idag valt detta citat:

Samantha Jones: Jesus honey! Wax much?
Miranda Hobbes: What? My marriage is going through a rough spot. I dont have time to wax!
Samantha Jones: I could be on death row and not have that *situation*!


Haha, det va svårt att välja ett av hennes citat, men tog från den första filmen =)

Kommentarer

Postat av: cattis :D

Publicerad 2010-05-28 11:34:52

haha den filmen va möe bättre än ja trodde! längtar tes man kan se 2:an :D

jävla duktig du e på å blogga då, PoK!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela