Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Filmcitat som fastnar..

Publicerad 2010-05-16 19:00:43 i Dagens citat,

Då har jag bland annat:

"As Mr. Sloan always says, there is no I in team, but there is an I in pie. And there´s an I in meat pie. Anagram of meat is team... I don´t know what he was talking about.", från filmen Shaun of the dead.
Hysteriskt kul när man ser det haha

Det får vara dagens filmcitat!



Haha, älskar den filmen!!!!

 

Kommentarer

Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make Up & Foto

Publicerad 2010-05-17 09:08:01

sv: tack så mycket :)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela