Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Trolltyg..

Publicerad 2010-11-30 12:19:12 i Film och skådisar,

i Tomteskogen har äntligen återfunnits!!! Jag fullkomligt älskade filmen när jag var liten o många mer med mig. Men den har ju varit försvunnen ett tag. Man har inte kunnat hitta rättigheterna eller filmen, men efter ett gediget detektivarbete, så går den nu äntligen att köpa på dvd.
Det kommer jag att göra, kommer ni??

 

Kommentarer

Postat av: elmo

Publicerad 2010-11-30 12:38:41

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-11-30 12:57:20

Va gärna med i tävlingen på min blogg där du kan vinna ett presentkort och en länkning! :)

Postat av: Artan

Publicerad 2010-11-30 14:58:14

Hej, vad gör du idag då? :)

Kram!

Postat av: VIola

Publicerad 2010-11-30 18:26:04

Sv: vad kul, ska läsa din blogg lite också ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela