Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Kristen Stewarts nya film..

Publicerad 2010-10-13 17:59:46 i Film och skådisar,

"Welcome to the Rileys" är jag lite nyfiken på. Men mestadels på grund av att Stewart har fått bra kritik. Jag tycker att Kristen är väldigt vacker men också väldigt överskattad. Jag förstår inte hysterin runt hennes talang. I Twilight-filmerna tycker inte jag hon är bra. Hon spelar sig själv om man jämför med intervjuerna samt att det är stelt, flåsigt och inte trovärdigt.
Därav vill jag se något nytt med henne, för att se om regissörerna regisserar henne helt knasigt eller om jag har "rätt".
Jag har sett klipp från "Into the wild", men jag håller fortfarande fast vid min åsikt.
Här är trailern (igen tror jag, tror jag har pratat om denna film tidigare hehe, men ni får se igen ändå hihi) så länge =):

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela