Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Hollywoods mest prisvärda skådis??

Publicerad 2010-09-02 14:00:51 i Film och skådisar,

Är tydligen Shia LaBiouf.
Vad det hela menas med är, att om du vill tjäna mycket pengar på din film men kanske inte betala så mycket för den så ska du tydligen anställa Shia.
Han drar in mycket pengar men kostnaden är inte den största, antar jag =)
Jag tänkte typ Daniel Radcliffe men han kommer först på 3e plats.
Vill ni läsa mer och se topp 10, tryck på länken nedan:

Prisvärda skådespelare


Prisvärd!!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela