Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Rendition

Publicerad 2010-09-26 22:06:14 i Privat,

på TV4 kollar jag på, med Reese Witherspoon och Jake Gyllenhaal. Den är bra än så länge.. Trodde först att detta kommer typ bli någon sorts slö film för mig men icke då!
Internet här hemma är helt f*cked up by the way, så jag är glad att jag kan lyckas med ett inlägg per dag! Blir ett kort inlägg utan substans idag, hehe...
Ok, see ya later!!!

Kommentarer

Postat av: Abelmarianne

Publicerad 2010-12-13 08:32:30

Incredible site!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela