Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Löprunda och grillat

Publicerad 2011-04-30 20:02:12 i Privat,

Har fixat mitt bästa träningspass hittills när det gäller att jogga. Kände mig otroligt pigg idag och hade kunnat springa längre än va jag gjorde, men värmen tog på mig och jag vågade inte springa längre. Skulle ha avvaktat två-tre timmar..
Nu har vi precis käkat grillat och tar oss en varsin öl. Mysigt!

Blev bjuden på fest men tackade nej.. Eller ja.. Jag sa att jag att om jag ändrar mig så hänger jag på. En viss del av mig skulle vilja partaja men det är allt gött att va hemma också :)
Tror det blir så hehe....

Glad valborg på er!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela