Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Fåfänga och födelsemärke

Publicerad 2011-12-19 15:16:41 i Privat,

Var på vårdcentralen förut och tog bort ett födelsemärke som läkaren tyckte såg lite konstigt ut. Jag är inte orolig att det är något värre, men sådant är alltid bra att kolla upp! Så dagens moralkaka är att om du är det minsta orolig eller osäker - kolla upp!!!
Det som jag blev förvånad över idag var att jag fick sys! Trodde märket skulle skrapas bort. Jaha tänkte jag, precis innan jul och allt haha
Så nu får jag inte styrketräna och måste gå omkring med ett stort vitt plåster på ryggen, så där rök planen att ha min röda, axelbandslösa klänning på juldagsfesten!! Jag är inte mer fåfäng än någon annan, men visst låter det väääldigt fåfängt att inte kunna använda den klänningen för att man inte vill att detta vita plåster ska synas?? Sedan försöker jag med ursäkten att det kanske inte är så bra att ha plåstret oskyddat på en nattklubb. Det är nog bra att ha tyg över. Right?? haha
Detta så kallade problem, kan verkligen kallas "dagens ilandsproblem", eller hur??

Ha en bra dag!


Klänningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela