Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Gym + Misstänkt streptokocker = BAD IDEA!

Publicerad 2011-12-02 15:45:57 i Privat,

Exakt det jag gjorde igår :-/
Jag har känt mig halvkrasslig ganska länge. Har trott att det har handlat om något förkylningsvirus som inte riktigt bryter ut. Detta eftersom jag inte har haft någon feber. Men igår så hade jag tröttnat på att inte kunna träna och jag kände mig ju pigg trots retningar i halsen, så jag gick till gymmet. Efter knappa 10 minuter så kände jag att detta var en "bad idea". Men tänkte samtidigt att "jag kan ju inte gå än", så jag kämpade på. Efter 35 minuter gav jag upp pga bröstsmärtor och ansträngd andning (!!!!).. Idioti!!! Lyckades på något sätt ta mig hem och bestämde mig för att äntligen ringa doktorn. Fick tid och de misstänker streptokocker.. Oops!
Så nu blev det ordinerat vila och mycket vätska tills dess.

Så mitt råd är: Träna inte trots hur gärna ni vill om ni känner av lite halsont! Hmm, sensmoral eller hur haha
Ha en trevlig fredag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela