Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Fåniga frågor som jag brukar undvika

Publicerad 2011-12-29 17:48:25 i Privat,

Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Förväntansfull
Favoritgodis: Saltlakrits
Är det nåt du absolut inte äter: Lever är ngt jag inte kan med alltså...
Kläder just nu: Gråa mysbyxor och en blå t-shirt
Musik just nu: Reklammusik fr TV:n.
Sommarplaner: Fotbolls EM!!! (och jobb antar jag...)
Fisk eller badkruka: En riktig fisk! Är mer under vatten än över!
Saft eller alkohol: Hmm, jag gillar inte saft men hade nog valt alkohol ändå hehe.. Ett glas rött på fredagar eller några drinkar på krogen är gott.
Favoriträtt: Tacos och sushi!
Favoritdrink: Mojito
Vilka länder har du besökt?
Norge, Danmark, Finland, England (bott i London), Tyskland, Frankrike, Spanien, Grekland, Australien, Nya Zeeland, USA (Bott i Chicago, varit i NY oxå), Egypten.. (Tror inte att jag har glömt ngt land och undrar varför texten blev mindre??
)
Sparare eller slösare:
Beror på situation. Om jag verkligen vill något så sparar jag som en galning, men har jag inga planer så är jag en slösa seciellt på olika mode IT-sajter hehe..
Bio eller promenad: Bio. Jag är lite lat, hatar att gå men gillar att springa ;)
Snarkar du? Nej och hatar när folk gör det. Kan verkligen inte somna till ljudet av snarkningar!!!
Bästa mobilen: Har en iPhone som jag är nöjd med, tidigare hade jag SonyEricsson som jag oxå var nöjd med, så de två antar jag.
Största svaghet: Har inga haha, närå.. Jag har dåligt tålamod och har en tendens att skjuta på saker..
Det här är jag bra på: Att var ärlig och stå för mina åsikter.
Bästa bok?
Hmm, gillade "Da vinci koden" skarpt!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Kunna flyga, vara tankeläsare eller vara osynlig :)
Chips, morötter eller godis? Haha, godis helt klart!

Pizza eller hamburgare? Båda
Tänker du någonsin tatuera dig?
Har redan en. Men kan tänka mig två till :)

Stökigt eller välstädat? Gillar när det är välstädat men är inte så pedantisk utav mig..
Skulle du någonsin få för dig att hoppa fallskärm? Ja
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Knappt
Gillar du att sjunga? Ja, men har INGEN bra sångröst haha
Anser du att du är stark? Ja
Brukar du sola solarium? Nej, aldrig.
Kaffe, te eller inget? Gillar både kaffe och the mycket!

 

 

Höger- eller vänsterhänt: Vanster
Humör just nu: trott, men vill anda inte sova
Favoritgodis: Lakrits, surt
Är det nåt du absolut inte äter: Hm.. inget jag kan komma att tanka pa nu faktiskt
Kläder just nu: En gra klanning
Musik just nu: EDX – Embrace
Vad sa du senast: Is the internet very slow for you aswell? till min franska room mate
Sommarplaner: Det ar ju sommar for mig just nu, leva livet har i Sydney, sedan dra upp mot Byron Bay
Fisk eller badkruka: En riktig javla fisk! Ar som ett barn pa stranden, alskar att leka med vagorna
Saft eller alkohol: Alkohol nar man ska ut, annars inte.
Favoriträtt: Flygande Jacob och Butter chicken/chicken tikka masala
Favoritdrink: Mojito
Hur många kuddar sover du med: En at the moment :( Hemma i Sverige: Fyra

Favoritväder: SOL
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Sallskap, mobil och vatten
Spelar du nåt instrument: nej, men kan spela nagra latar pa piano och gitarr
Morgon- eller nattmänniska: nattmanniska, helt klart
Vilka länder har du besökt? Sverige, Norge (4ggr), Danmark, Finland (50ggr), Estland, England (4ggr), Tyskland, Frankrike, Spanien (3ggr), Italien, Kroatien, Osterrike, Tjeckien (2ggr), Turkiet (ggr), Syd Afrika, Mauritius, Thailand (2ggr), Malaysia, Indien, Kina (3ggr), Australien (2ggr), Nya Zeeland (2ggr), Fiji, USA, Mexiko

Sparare eller slösare: slosare…
Bästa film: The Notebook
Har du några homosexuella vänner: Nej, men skulle vara riktigt kul att ha en bogvan
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2, en flicka och en pojke
Bio eller promenad: Bio med tjejkompis (man ar ju lat) men promenad med dejt. 
Snarkar du? Nej och hatar(!!!!!!) nar folk gor det
Bästa vän: Maria, Mino, Mimmi, Emma, Sandra och Ida. My gang!!
Bästa mobilen: utseende: blackberry, men iphone ar bast
Stjärntecken? Jungfru
Största svaghet: Att jag skjuter pa saker, inte tar tag i saker. ”Jag gor det imorgon/ jag borjar imorgon”
Det här är jag bra på: Vara arlig och akta.
Världens snyggaste man: Jon Kortajarena, EXAKT min smak, mums!!!
Världens snyggaste kvinna: AnnaLynne McCord

Bästa bok? Snabba Cash
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Kunna flyga, eller att kunna aka tillbaka i tiden (bara for en stund)
Vad vill du jobba som? Som jag kanner nu sa tror jag att jag vill plugga till maklare

AVBROTT I INTERVJUN MED MIG SJALV. OMG!!!! det krop precis in en kackerlacka fran balkongen in i vardagsrummet, alla ligger och sover sa ingen kunde hjalpa mig. Forsokte doda den genom att stampa pa den med en tidning, men precis da kryper den fram under tidningen och ar just nu nagonstans i rummet. FYFAAAN!! usch usch usch, kanns som den kryper pa mig nu…
aja skitsamma.

Chips, morötter eller godis? Skulle vilja saga morotter, men helt klart godis

UPDATE! den krop in i vart sovrum, jag holl pa o do, skulle aldrig kunna sova om jag visste att en kackerlacka var i rummet!! Var tvungen att vacka min room mate Pierre som dodade den. Puuh.

Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Tänker du någonsin tatuera dig? Skulle kunna tanka mig att tatuera in en liten symbol for vanskapen mellan mig och mina vanner pa handleden. (Om alla skulle gora en likadan)
Stökigt eller välstädat? Gillar nar det ar valstadat, men ar det lite stokigt kan det lika garna vara hur stokigt som helst. 
Skulle du någonsin få för dig att hoppa fallskärm? Redan gjort det, woho
Är du rädd för blod? Nej, men javligt radd for sprutor och nalar
Saltar du på maten? Knappt
Gillar du att sjunga? Ja, men inte när någon annan hör
Anser du att du är stark? Ganska
Brukar du sola solarium? Inte langre, men solade sjukt mycket nar jag var 15-16
Röker du? Festroker ibland
Snusar du? Nej usch
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Oftast te men gillar kaffe ocksa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela