Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Hej hej!!

Publicerad 2011-01-03 10:26:42 i Privat,

Idag är mina ögon halvöppna.. Är så trött och som sagt stressad över allt som måste göras...
GUD va jag gnäller! Fy skäms!
Är på praktiken och jobbar med mina journalistikuppgifter. Har bara tre veckor kvar på praktiken och journalistikkursen. Helt troligt vad tiden har gått!!
Sen har jag bara en termin kvar och efter det.... Klar!! Vad ska jag göra då?? Ingen aning. Funderar på att ta en skrivarkurs till hösten. Bara för att få mer på CV:t.
Sen blir det väl till att söka jobb såklart. Det är nervöst. Trots att jag har klagat så mycket på jobbiga studier, så har jag trivts med det. Man lever liksom som i en bubbla. Även om jag aldrig har varit så trött, så har jag heller aldrig haft så mycket fritid. Jag har kunnat lägga upp studietiden, så att jag tex har kunnat vara ledig eller rest bort.
I och för sig, var år 2 intensiv med uni varje vardag, men känner ändå att ledighet har funnits.
Jag kommer även sakna min klass. Det är en del personer man vet att man kommer att hålla kontakt med, men även andra som man kommer att förlora.
Jag lider lite av seperationsångest av personer jag gillar så det blir nog jobbigt.
Men så är livet!

Iaf ha en bra dag, vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela