Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Varför är gräset alltid grönare på andra sidan??

Publicerad 2011-07-11 18:55:13 i Privat,

Ja, varför är det alltid så?? Man kan titta på andra tjejer som jag tycker är så snyggt slanka och undra varför kan inte jag se ut så?? Medans de kanske tänker "jag önskar jag hade mer former"? Eller, åååhhh jag önskar att jag hade mycket pengar så att jag kan göra allt jag vill, medans de som har den möjligheten kanske inte är lyckliga?

Men här i världen önskar vi hela tiden mer och mer och tittar åt den "andra sidan".. Och varför?? Jag står för att jag gör det. Hade jag haft mer pengar så att jag hade kunnat resa mycket, shoppa, ha mer fritid så tror jag att jag hade varit ännu gladare än vad jag redan är. Ytligt?? Ja absolut, men jag är ärlig!
Sedan har jag förstås otroligt mycket i mitt liv som jag är så lycklig över att jag har, det glömmer jag inte bort! Men man vill alltid ha liiiite mer haha, aldrig heeeeelt nöjd ;)



Grönare på andra sidan..




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela