Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Tröööööött!!!

Publicerad 2011-06-11 18:18:05 i Privat,

Nu är  det inte långt kvar.. Snart har jag min examen.. Yyyaaaicks!! Opponeringen på C-uppsatsen gick över förväntan, har lite komplettering innan den blir helt godkänd.
Igår var det fika och sedan fest med klassen! Kändes lite aom att ta studenten igen haha.. Kommer sakna min kära klass.. Det var riktigt sköj igår i alla fall och idag är det en trött Marie, som sitter i soffan.
Har käkat thai take away och ska nu bara dega!

Ha en trevlig lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela