Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Hej hej!

Publicerad 2011-03-31 21:55:20 i Privat,

Ingen riktig träning idag, förutom tränade hjärnceller. Yes you guessed it! Plugg!!!
Såg dock till att göra situps, lite ryggövningar och lår-rumpövningar. Så liiite bra var jag väl :)
Min kära syster har anmält mig till Vårruset nämligen. Det är alltså meningen att jag ska SPRINGA 5 km!
Visst, man kan gå men hur kul är det liksom? Bara gå genom ett led och typ tjena tjena till folk som tittar. Naaeee...

Kollade häromdan hur min kondition egentligen ser ut. Vet att den är sjukt dålig, men ville veta vart jag stod.
Så jag gick ut och sprang. Jag klarade bara nästan 2,2 km! Say what?? Ska jag alltså fixa det dubbla på en månad??
Till mitt lilla försvar, så sprang jag upp för en ganska lång backe, så jag kaaaanske klarar lite till haha
Sedan att jag var typ svimfärdig efter den, är en helt annan sak hehe

Good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela