Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Konstiga drömmar och nytt köksbord

Publicerad 2011-05-29 18:45:08 i Privat,

Igår drog vi till IKEA och fixade matsalsbord med stolar. Vilket var välbehövligt. Man kan alltid lita på IKEA :). Nu står det monterat och klart och passar väl in i hemmet. Så nu kan vi äntligen ha middagsbjudningar. Sedan måste jag få tummen ur och faktiskt HA lite bjudningar haha!
Jag har fått lite pikar om examensfest, så nu finns det fler sittplatser i alla fall!

De sista nätterna har jag drömt så himla konstiga drömmar. Som om man hade feber-yra. Jag kallar det C-uppsats-yra haha! Ja jag tjatar om denna j-kla uppsats, men det är ju den som orsaker dessa knäppa drömmar, som jag kommer att behålla för mig själv hahaha

Nu ska jag fixa lite käk, ha en bra kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela