Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Vårruset, tenta och mys!

Publicerad 2011-05-14 11:52:13 i Privat,

Så har mina senaste dagar varit, därav inget bloggande.
Vårruset var helt fantastiskt och det gick så bra!! Wohoo!! Det var otroligt kvalmigt och jag var genomsvett INNAN loppet haha, så jag tänkte att detta kommer aldrig att gå. Men det gjorde det på ny bästa tid dessutom, wihoo!
Sedan var det bara att plugga på tentan som var på fredag den 13... Hmm.... Jag är inte direkt vidskeplig av mig men nog flög det genom tankarna.. Jag troooor tentan gick bra, det beror på läraren, när det gäller en praktisk tenta. Jag fick till det mesta, så det beror på hur hård han är.
Sedan har jag ju då bott hos min syster pga att hon bor nära där vårruset var och nära uni, därav mys med henne och hennes familj!!

Men nu är jag hemma igen och måste sätta igång med C-uppsats på denna härliga lördag! Ikväll blir det nog Eurovision, hur tror ni att det går för Saade??


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela