Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Disturbing news

Publicerad 2011-11-30 17:47:39 i Film och skådisar,

Det går elaka rykten om att TV-serien Pan Am har blivit "cancelled", som de säger. Jag gillar icke detta, då denna serie har seglat upp som en favorit hos mig. På aftonbladet skriver de att serien ska läggas ned. Skådespelerskan Karine Vanasse, som spelar Collette har skrivit på sin twitter att serien är nedlagd (Update längst ner), men ABC säger att den inte är det (??).
Tyvärr tror jag att ABC mörkar lite, men hoppet är det sista som lämnar en, eller hur?? Jag vill jag vill jag vill att serien fortsätter!!! Borde inte det räcka??




Update: Nu skriver Karine så här på sin twitter: Sorry for the confusion #PanAm fans; there are still 5 new episodes to air until February :)

Något bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela