Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Ghostbusters!

Publicerad 2012-02-08 13:30:36 i Film och skådisar,

Såg den 2a filmen nyligen och satt och smålog. Jag var ett stort fan när jag var liten och älskade Bill Murray. Det har ryktats i många år om att en tredje är på väg, men än så länge är det spekulationer. Det har spekulerats i att de första manusen har varit så dåliga så skådespelarna vägrar göra det. Andra spekulationer är att Mr Murray inte vill medverka och då tycker produktionen det är lönlöst att ens göra filmen. Murray har även sagt, enligt rykten, att han bara vill vara med om han får spela ett spöke. Ja, listan går on and on om vad som sker.
Om det ska göras en tredje film, tycker jag för de gamla fansens skull att ALLA ska vara med som de gjorde de 2 första filmerna minnesvärda. Och jag personligen tycker inte att Murray ska spela ett spöke, man vill ju se vad som sker mellan Peter Venkman (Murray) och Dana Barrett (Sigourney Weaver). Ja, ibland är jag lite romantisk utav mig ändå.
Jag vill tro att en tredje film ska göras. Kan bero på att jag är sentimental, men kan det spelas in ca 70 Die hard filmer, så kan väl en 3e Ghostbuster film göras. Am I right?? Kan Harrison Ford göra Indiana Jones ca 20 år efter den 3e filmen, kan väl dessa gubbar också ;)

Vad tycker ni? Ska en tredje film göras eller ska de tillhöra historien??






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela