Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

More pain

Publicerad 2012-02-25 17:41:39 i Privat,

Igår skev jag ju om min workout som baserades på Victorias secret modellernas workout, lite nördigt jag vet men det var inget nördigt om att utföra den!!! Jeeeeezus!!! Jag var ju lite spyfärdig efter jag hade tränat så jag glömde det viktiga i att stretcha efter träning.. Hmm... Så idag går jag som om jag hade varit 90 år!!
Jaja, det var i alla fall rätt muskelgrupper som tränades hehe..
Ikväll blir det en lugn hemmakväll med snacks, vin och melodifestivalen, precis så där nördigt som det kan bli och jag gilla'rt!!
Ha det bra allihopa!!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela