Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Filmblogg

Publicerad 2012-01-09 14:01:49 i Privat,

Det här med att ha en filmblogg innebär ju en del. När viljan att försöka blogga kom så var ju planen att jag skulle vänja mig vid att skriva och då speciellt recensioner. För att ha en filmblogg, går jag väldigt sällan på bio haha
I alla fall är det så just nu. Jag brukade gå ofta på bio och då var ju hela denna tanke med blogg relevant. Nu är det inte så att jag tänker sluta blogga, utan jag hoppas 2012 kommer innebära fler recensioner av aktuella filmer.

Tanken på att ha en sportblogg, växer sig starkare, men tror inte jag orkar att ha två stycken. Men skulle vilja försöka. Sportbloggen kanske inte skulle bli uppdaterad lika ofta. Och mitt största sportintresse ligger i vintersporter, så under sommarhalvåret skulle min blogg nog vara ganska så icke-existerande hehe..

Anyway, nu ska det göras en kopp kaffe från min julklapp, nämligen nescafe dolce gusto-maskin. Love it!!!
Vi hörs!!



Kommentarer

Postat av: Boel i Sydney

Publicerad 2012-01-11 10:37:03

Tips pa bra film ar The Iron Lady!:) en av de basta jag sett pa lange.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela