Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Guldbaggevinnare

Publicerad 2012-01-25 15:12:10 i Film och skådisar,

Och då pratar jag inte om de som fick en guldbagge, utan  de som klädde sig snyggt ;)
Måste dock säga att va tråkigt klädda 90% var!! Guldbaggegalan kallas för Sveriges Oscarsgala.. Ja men varför klär sig inte de sk filmstjärnor som det då?? Ok, männen kan jag inte klaga så mycket på då de kom i kostym, men de kan allt krydda upp det hela också. Inga ursäkter!!! ;)
Men hittade två som var vackra enligt mig, nämligen:



Gorgeous!


Enda minus är att jag tycker Izabella kunde ha haft håret uppsatt för att ta fram de vackra detaljerna på axlarna mer. Men som alltid är Izabella otroligt vacker!



Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-01-27 02:28:46

HejHej! Har en ny blogg och så kikade jag in på min gamla och såg att du hade kommenterat på ett inlägg om tatueringar, därför du får svaret lite sent ;) Men du undrade över vilket typsnitt jag har på tatueringen.



Jag använde mig av paint och kollade runt vad det fanns för typsnitt och fastnade för; Edwardian Script ITC, så det är den jag har på min text :)

Postat av: Boel i Sydney

Publicerad 2012-01-27 22:31:55

Ah sa snyggt! Haller med om att Scorupco borde ha haft uppsatt har.



Sv: Oh I wish! :) Jag sitter inte ens nara ett fonster pa jobbet, och hade jag gjort det hade det inte varit mycket utsikt att njuta av anda (redaktionen ar pa forsta vaningen).



Trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela