Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Hamilton

Publicerad 2012-01-11 12:39:59 i Film och skådisar,

Min sambo vill se den nya Hamilton filmen med Persbrandt i huvudrollen, och jag skulle kunna tänka mig att se den med. Har inga förväntningar alls, den har fått lite blandade recensioner, både bra och dåliga. Men jag förväntar mig som sagt ingenting.
Har precis fått filmtips om The iron lady av denna tjej och den har jag höga förväntningar på!

Så nu gäller det bara att gå på bio hehe, dagens ilandsproblem ;)







Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-12 20:04:57

fin blogg följ gärna mig på min blogg om att ha ett tuft liv och att gå igenom det värsta tiderna i livet utan vänner och med alla backrund med 11 års mobbning och slag och allt och övergrep å så vidare

http://mosansliv.blogg.se/ är min

Postat av: Sophie / Blogg.se

Publicerad 2012-01-13 02:17:38

Hej Marie, vad roligt att du besökte mig, alltid lika kul att kolla igenom blogg.se bloggar som kommenterar, bästa sättet att fylla på min "håll koll på lista"! Vad kul med en filmblogg. Och ja, Sydney är helt otroligt härligt, klart du skall åka tillbaka.

Postat av: Alexandra (KAKHUSET)

Publicerad 2012-01-18 06:46:38

Iron Lady vill jag se snarast! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela