Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Utøya

Publicerad 2012-07-22 21:31:21 i Privat,

Det har väl kanske inte undgått någon att det är ett år sedan massakern på Utøya och i centrala Oslo ägde rum. Jag har tittat mycket på TV idag och fortfarande är det svårt att förstå att det är verklighet. När man hör de överlevandes historia, känns det som om jag lyssnar på ett manus till en James Bond film. Men tyvärr är det en verklighet jag lyssnar på. En tragedi.
Idag har mina tankar gått ut till alla som förlorade personer de älskade och till de överlevande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela