Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Baby, I was born to run

Publicerad 2012-03-23 16:16:36 i Privat,

Idag fick jag äntligen tummen ur och åkte iväg o köpte ett par nya o riktiga löparskor!! Jag sa att jag har ett dåligt högerknä och drabbad titt som tätt av löparknä. Sagt och gjort, så fick jag visa hur jag går så killen kunde se hur jag sätter ner foten. Tydligen vinklar jag min högerfot lite inåt, vilket fick mig att känna mig som Kevin Spaceys karaktär i "De misstänkta", ni vet att han hasar sig liksom fram.. Jaja, jag överdriver men jag kände så!!
Han tog fram de dyraste jag kunde se, vilket jag snällt påpekade: Du behöver väl inte ta fram de dyraste??
Killen bara tittade snällt på mig: Du behöver det...
Återigen så kände jag mig som Kevin Spaceys karaktär i "De misstänkta"...

Men gud va sköna de var! Sådan otrolig skillnad! Och nu står de fint hemma och ska invigas imorgon!!
Märket på skorna är asics.

Kommentarer

Postat av: Edith

Publicerad 2012-03-25 16:51:50

Ja, jag vill också till San Fransisco! Om man skulle stå på golden gate-bron en vacker dag kommer det nog kännas helt overkligt :P a dream coming true, haha :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela