Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Början på förkylning

Publicerad 2012-03-27 13:01:58 i Privat,

Jäpp, då verkar det inte som om jag kommer undan denna influensa som "flyger" omkring... Buhu!
Skulle ha tränat idag, men det ska jag nog bara ta och glömma. Så istället sitter jag med halsduk och under täcket och käkar m&m:s.. Inte bra! Varför tycker man att det är ok att svulla bara för att man är sjuk? Beach 2012 kommer ju bara bli Beach 2020!!
Jaja.. Nya tag imorn, right? Fast då kanske jag är ännu sjukare och öppnar en chipspåse!!!


Mmmmmmm.. M&Ms

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela