Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Resedagboken - No more

Publicerad 2012-05-09 19:03:20 i Privat,

Fick ett mail förut att Resedagboken ska stänga igen för gott. Otroligt tråkigt tycker jag men samtidigt så har bloggar tagit över världen. Folk skaffar egna bloggar och skriver om sina resor där istället. Det komer jag också göra om jag åker på en längre resa. Så kontentan är att det är tråkigt att Resedagboken tvingas stänga igen men att jag nu föredrar "vanlig" blogg. Jag känner mig lite elak helt plötsligt.
I alla fall loggade jag in då företaget erbjöd sina medlemmar att ladda ner sina texter och bilder innan det stängs igen. Det var otroligt kul att läsa vad man skrev om. I detta fall använde jag resedagboken då jag och min fina D reste runt i Sydney och Nya Zeeland. Aaawwww memories...


Skrev även resan i denna dagbok..





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela