Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

The Hangover - Part II

Publicerad 2011-04-03 15:58:44 i Film och skådisar,

Den första filmen tyckte jag var bättre än jag trodde den skulle vara. Det var en sån där film man tror inte ska vara ett dugg bra och sedan kommer man på sig själv att skratta och tillslut tycka att det ÄR en bra film. Så tyckte jag om The Hangover 1.
Men jag är skeptisk till att göra en till film. Är det inte risk för dålig upprepning? Hur många gånger kan dessa män vakna upp dagen efter och för det första inte minnas något? Och för det andra vara i en massa trubbel? Hur kan de tillåtas att festa ihop igen hahaha
Njaaaeee, jag är tveksam. Men kollade trailern nu och visst fick den mig att småskratta åt vissa saker, så jag kanske inte ska döma ut den andra filmen, som jag gjorde med den första hehe
Döm själva:



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela