Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Tangled!

Publicerad 2011-03-22 22:47:52 i Film och skådisar,

Den finfina Disney-filmen såg jag häromdagen. Den var verkligen jättebra och påminde mig om de gamla klassikerna. Senast jag såg en riktig klassisk Disney-film var väl när Skönheten och Odjuret, Lejonkungen och Aladdin etc regerade på 90-talet.
Med klassisk menar jag en bra grundberättelse tillsammans med "riktigt" tecknat.
Anyway, se den!!



Kommentarer

Postat av: Jenn

Publicerad 2011-03-23 07:18:03

sv: Jag tränar mellan 30min till 1,5timme. Gymmet tar lång tid eftersom jag gör så många övningar. Passen är mellan 45min-1timme. När jag springer blir det ungefär 30min-45min... Vadå då? =D

Postat av: Jenn

Publicerad 2011-03-23 11:19:51

Du behöver bara tortera dig själv en halvtimme om dagen, det är rekomendationer att gå en halv timme om dagen. Antar att du gör det eftersom du har hund?



Mitt huvud har blivit större...får skaffa tjurnacke så synd det inte så väl. ;D

Postat av: Jenn

Publicerad 2011-03-23 11:48:31

Haha ja dels det och dels för att dölja mina djävuls horn =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela