Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Konstigt.

Publicerad 2012-04-09 19:31:03 i Privat,

Ikväll startar ett program på TV3 som heter "Älskling, du har blivit en tjockis". Suck. Suck igen.
I alla fall, handlar det om någons flick-pojkvän, sambo, make eller maka (fick jag med allt hehe..), som har lagt på sig lite och bör kanske gå ner lite i vikt. Det blir denne persons respektive som ska vara träningscoachen, om jag har förstått det hela rätt. Om de lyckas gå ner ett visst antal kg innan ett visst antal veckor, kan de vinna 100 000 kronor.
Anyway, ikväll handlar det om en man som har gått upp lite väl mycket enligt frugan och han behöver gå ner 15 kg, om jag inte minns fel från trailern. I trailern säger kvinnan att hon tycker att hennes man blivit tjock och hon behöver vinna de där 100 000 kronorna, för hon behöver ett par nya bröst. Här, vill jag trycka på paus.
Hennes man bör gå ner i vikt, och sedan vill hon ha ett par nya bröst?? Är det någon som ser det komiska i detta? Han duger inte som han är, men det tycker tydligen inte frun heller om sig själv??
Visst, att gå ner i vikt för hälsans skull, att äta nyttigt och träna, det är inget fel med det såklart. Men jag tycker det är komiskt att hon stör sig på att han har blivit enligt henne fet, men hon ska ha nya bröst? MEN, jag är inte den som dömer andra människor!! Även om det kanske låter som om jag motsäger mig själv nu. Tyckte bara det hela lät lite komiskt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela