Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Värmeslag och tankar

Publicerad 2012-07-05 18:53:34 i Film och skådisar,

Idag har det varit hot hot hot!! Gött! Solade lite i förmiddags för att bevara brännan, men efter ca 30 min orkade jag inte längre. Jag är ingen "solare". Blir fort uttråkad och klagar på att det är varmt. Som tur är blir jag lätt brun, så jag hinner få lite färg på kort tid hehe..
Sedan drömmer jag bara om framtiden. Jag är ingen person som kan leva i nuet. Såklart jag gör det när något roligt händer, då kan man falla in i känslan "gud va härligt livet är nu", men oftast så drömmer jag mig bort som den sökare jag är. Jag ser inte det som något negativt för jag älskar att planera! Men jag är otålig och det är väntandet som är det jobbiga, inte drömmarna. Ok, nu känner jag att jag börjar flumma iväg lite, så nu ska jag börja grilla köttet!
Ciao!

Sökarens väg?? hehe...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela