Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Intressant det där...

Publicerad 2012-06-27 13:10:01 i Privat,

Att hur mycket man kan sakna träningen när man inte får träna. Längtar verkligen efter att dra på mig löpardojjorna (btw, de bästa ever, asics! Kan varmt rekommendera det märket.) och bege mig ut i spåren. Men med feber i kroppen så vet jag att det kan vara livsfarligt. Sedan har jag inte ens orken att försöka heller. Tar mycket kraft att bara gå en promenad med vovven.
Nä, nu får detta allt ge sig, tycker jag.
Men här har ni en låt som jag känner passar mig ypperligt hehe...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela