Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Jag antog utmaningen, gör du??

Publicerad 2012-05-17 20:50:16 i Privat,

Fick dessa frågor fr: Colorelle.

1. Om du skulle byta stad att bo i, var skulle du flytta?
Sydney, utan tvekan.

2. Vad är det läskigaste du vet?
Är grymt rädd för att spy, finns faktiskt ett ord för det, men kommer inte på det just nu haha.. Men det är min största skräck, så när spysjukan går så är jag klinisk om händerna och käkar inte lösgodis, vilket sker mellan sept-maj ungefär haha

3.Varför är du grym?
Jag gillar den person jag blivit, jag gillar det faktum att jag inte längre är blyg. Jag vågar göra saker och jag har civilkurage. Det gillar jag.

4. Vad är alltid snyggt även då modet förändras?
Den lilla svarta är alltid snygg för att komma på ngt..

5. Har du en kvinnlig förebild?
Nä ingen konkret person. Jag har flera förebilder som jag får något ifrån. Främst mina nära vänner.

6. Om du fick göra om en dag i ditt liv, vilken väljer du och varför?
Hmm... Svår fråga. Jag har många ögonblick som jag vill uppleva igen. Min första dag i Sydney (jag vet, tjatigt haha), när jag spelade Niklas Botten i En Midsommarnattsdröm, När jag arbetade på en skidanläggning. Men väljer nog just nu min andra resa till NY, när jag firade midsommar där för ett antal år sedan.

7. Vad är din största materiella önskan?
Att få ett nyrenoverat hus om det ska vara materiellt.

8. Har du stökigt hemma?
Inte just nu haha, men ja jag är ingen pedantisk person tyvärr. Gillar att ha rent omkring mig men är lite av en slarver.

9. Vart vill du resa?
Sydney (sorry för att tjata om denna stad igen)

10. Vatten, vin eller mjölk?
Vatten om jag måste välja ett alt.

11. Vilken tv-serie kan du tänka dig att se om. Twin peaks, Robinson säsong ett eller Beverly Hills?
Enkelt, Twin Peaks!


Nu ska jag utmana tillbaka:
1. Om du var ett djur vilket skulle du välja och varför?
2. Vad är ditt drömresemål?
3. Om du fick vara en kändis för en dag, vem skulle det vara och varför?
4. Vad ser du helst på för film: Action, komedi, romantik?
5. Vad är den bästa resa du har gjort?
6. Bästa bok du har läst?
7. Bästa film du har sett? Den sämsta?
8. Vilken skådespelare/skådespelerska skulle du vilja ha en date med?
9. Vad är det värsta du vet?
10. Vilken av dina egenskaper tycker du bäst om?

Kommentera här om ni svarar på mina frågor, så jag kan läsa era svar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela