Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Lista

Publicerad 2012-09-28 10:56:00 i Privat,

Eftersom jag mer eller mindre aldrig bloggar längre, så tänkte jag att jag gör det enkelt för mig och svarar på frågor, så blir det ett förhoppnvis lite roligare inlägg. Listan "tog" jag från denna Aussie-tjej.

1. Om du fick vakna upp som någon annan för en dag, vem skulle du vilja vara?
Hmm... Jag är ju väldigt intresserad av skådespeleri, så jag skulle nog välja en filmstjärna, bara för att få veta hur det är. Och sen bli glad över anonymiteten när man "kommer tillbaka" hehe, men vem?? Älskar ju Kate Winslet, men vet inte just nu om jag skulle välja just henne.

2. Vad är det mest romantiska du har gjort?
Att flytta hem till Sverige för pojkvännens skull kanske är romantiskt..

3. När grät du senast?
Jag är ingen person som gråter ofta, blir arg istället. Men så fort jag ser den där djurplågeri-reklamen från organisationen WSPA (http://www.youtube.com/watch?v=BF3onkKF1XY), då rinner tårarna. Klarar inte av att se djur lida.

4. När var senaste gången du skrattade högt?
Igår när jag pratade med söta D. Men det var pga flera olika saker, som jag inte kommer ihåg nu hehe..

5. Vilken är din favoritstad i världen?
Sydney (vilket jag tjatar mycket om)

6. Vilket lösgodis är alltid med i din påse?
SALTLAKRITS!! Helst Hallonmumrikar, för de är så där härligt syrliga och sen när man biter så är det saltlakrits-pulver inuti. MUMMA!!!

7. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med hos dig själv?
Mina ögon väljer jag.

8. När du blir kär – vad faller du för?
Humor!!! Omtänksamhet.

9. Och vad tror du att andra faller för hos dig?
Att jag faktiskt är rolig, om man nu får "skryta" (känner mig så svensk nu, att man inte ska få säga bra saker om sig sj utan att blanda in att man skryter). Jag är öppen som person och vågar skoja om det mesta, vilket folk har sagt till mig är ovanligt bland tjejer... tydligen.. vad de nu menar med det... Vad vet jag?

10. Hur är du när du är nyförälskad?
Glad och småler ofta..

11. Du är en superhjälte – vilken är din superkraft?
Flyga!!! Och kunna bli osynlig. Kan inte ha en utan de två följer varandra hehe
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Boel i Sydney

Publicerad 2012-09-29 15:17:14

Vad roligt att du ocksa gjorde den!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela