Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Börjar få lite fler läsare!

Publicerad 2010-12-14 11:14:14 i Privat,

Kul kul kul!!!!
Tack för det, hoppas ni stannar kvar hehe!
Idag har jag inte så mycket för mig, sitter på praktiken och verkar viktig haha, nä'rå ska göra lite research åt dom. Ska allt jobba!
Sen har jag ett annat ilandsproblem. Beställde en underbart snygg klänning. Ena stl är för stor, stl under är för liten (???) Vääääldigt för liten.. Skrev till sajten jag beställde ifrån och undrade om det kan vara felmärkt. Det var inga problem att skicka tillbaka, så skulle de dubbelkolla. Men klänningen verkar vara slut nu :(.. Snyft..
Den hade varit perfekt som nyårsblåsa!! Som sagt, dagens ilandsproblem!!!!! Hahaha
Men jag är lite besviken ändå... Funderar på om jag ska behålla den som är lite stor o se om man kan dra in den lite.
Vad har ni för nyårsplaner då?? Jag har några planer med det blir inte bestämt förrän på juldagensfesten med mina friends!
Ha en fortsatt bra dag!
Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela