Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Dagens citat!

Publicerad 2010-12-13 20:49:23 i Dagens citat,

Samantha Jones: I'm having a hot flash.
Carrie Bradshaw: You're fine.
Samantha Jones: Seriously. They're starting.
Carrie Bradshaw: You're on a camel in the middle of the Arabian desert. If you're not having a hot flash, you're dead.

Ok enligt namnen är det ju enkelt hehe.. Detta är från en STOR besvikelse. Inte alls en bra film, men sådana måste jag ta med också vet ni ;)
Filmen är i alla fall:



Kommentarer

Postat av: carro

Publicerad 2010-12-13 21:50:10

Ja verkligen, vi alla i landet är nog lika chockade.. vi får se fram nu och vara glada att han inte lyckades ! <3

Postat av: carro

Publicerad 2010-12-13 22:56:25

precis, det gick väl med tanke på omständigheterna så vi ska alla vara tacksamma för det..:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela