Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Ett "enkelt" Dagens citat

Publicerad 2010-12-07 15:41:05 i Dagens citat,

Ibland måste det vara enkelt oxå!! Tror inte jag har haft med denna film tidigare haha, måste börja hålla koll på sånt oxå!!

Bella Swan: Rosalie, I don't understand what I did to make you hate me so much...
Rosalie Hale: [laughs] I don't hate you. I don't particularly *like* you... Bella, I envy you.
Bella Swan: What? That's ridiculous.
Rosalie Hale: No it's not. You have a choice. I didn't. None of us did. But you do and you're choosing wrong!

Of course its from:



Tänkte att jag var tvungen att ta med ett citat från denna film eftersom den ligger och väntar i brevlådan tror jag hehe

Kommentarer

Postat av: carro

Publicerad 2010-12-07 22:07:18

förstår de =D

Postat av: Artan

Publicerad 2010-12-08 00:28:54

Nice, jag har gjort lite olika faktiskt. Nöjd med din helg då? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela