Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Vart tog helgen vägen??

Publicerad 2010-12-13 09:14:24 i Privat,

Jadu, bra fråga Marie ;)
Poff sa det bara så var det måndagmorgon igen. Jag känner mig sliten. Tror jag har en förkylning i kroppen. Poor me, right?? haha
I lördags kom min käre resekamrat (Sydney/Nya Zeeland) hem efter mer än ett år utomlands. Hon lämnade vårt kära Sydney för Sverige. Ska bli så kul att se henne igen!! Shit, det är snart ett år sen vi möttes upp i Sydney och gav oss iväg på en underbar resa, som jag aldrig kommer att glömma!
Hon kommer snart sticka tillbaka till Sydney igen, var så säkra hehe, och då hänger jag nog med på semester =)
Och tack för de kommentarer jag fick nyligen av 3 stycken läsare! Tyvärr så kommer jag inte in på 2 av de personers blogg, vet inte vad det är med länken.. Ska försöka kolla läget senare :)
Ha en bra dag!!
Ciao!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela