Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

Sliten men nöjd..

Publicerad 2010-07-18 12:23:18 i Film och skådisar,

efter att ha varit på A-a festivalen. Volbeat var gårdagens (hela festivalen för mig) höjdpunkt!! Enda som var trist att låten "Mary anne's place" hade inte den kvinnliga vokalist, Pernille Rosendahl, som samarbetade med Volbeat på den låten. Hon va nämligen med på Sweden rock förra året så man hoppades ju för det hade höjt låten ännu mer, men grabbarna gjorde det grymt bra ändå!! Jag var salig efteråt hahaha
Tog lite bilder som kommer att läggas upp senare!


Volbeat med "Mary Anne's place"

 

 

Kommentarer

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Publicerad 2010-07-18 14:32:44

SV; Haha precis ;D

Det är bra, själv? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela