Maries Movie Zone

Jag är en glad och lite galen tjej som älskar film. På denna blogg kommer Ni att få hänga med på lite skvaller om skådisar och det kommer att bli mycket film! Kommentera gärna!

The girl with the dragon tattoo

Publicerad 2010-07-27 20:53:58 i Film och skådisar,

Som jag skrev lite om igår att Daniel Craig blivit officiellt castad att spela Blomqvist, så är ju som sagt diskussionen i full gång om vem som ska spela Lisbeth. Jag vill ju ha Carey Mulligan, men enligt rykten så kommer det inte bli hon.
Ett annat namn som är på tapeten så att säga är Ellen Page. Och där har vi ett annat intressant namn!!! Rätt utseende och talang har hon. Hmm, detta kan vara ett intressant val..


Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-07-27 22:49:38

gud vad jag känner igen henne! det är inte hon som spelar juno va?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Älskar film och teater, och jag har även arbetat inom det. Har lagt det på hyllan för tillfället pga plugg, men hoppas på att i framtiden få hålla på igen. Älskar också att resa! Favoritstaden är Sydney. Mitt andra hem förutom Sverige är London, då jag har bott där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela